Tabelt die geschikt is voor de mavic

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Lid geworden
5 mrt 2017
Berichten
98
Waarderingsscore
25
Punten
18
Leeftijd
50
Locatie
groesbeek
Website
www.skypc.nl
beste mensen,


zoals de titel al zegt welke is geschikt voor de mavic.
wat is jullie bevindingen.
en welke past er redelijk /goed in.

ik vind het jammer om mijn iphone 7plus hiervoor te gebruiken, moet ik hem telkens uit het hoesje halen.

ik wil ook graag mijn scherm opnemen.
dit gaat lastig op een apple product.

heb jullie advies???



alvast bedankt

gr.
henk
 
Als je de tablet in de Remote Controller wilt schuiven dan is de iPAD Mini (wel een met tenminste een A7 of A8 processor) perfect. Iphones zijn net even te klein.Ik had zelf een iPAD Air-2 over maar heb een convertor moeten kopen om het ding op de RC te bevestigen. Daarna zonnekap gemonteerd. Kan allemaal wel maar het werd er niet kleiner/handzamer op. Als ik opnieuw zou mogen beginnen zou ik een IPAD mini met 4G nemen met een sunhood die met klttenband op de mini wordt gemonteerd.

Als je jouw scherm wilt opnemen dan zou je litchi ipv DJI GO kunnen gebruiken. Anderen gebruken Shou screen recorder op Apple Tablets.
 
Ik gebruik de ipad mini maar ook hier moet ik het hoesje eraf halen omdat hij anders niet in de controler past


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Hoi,

Ik gebruik gewoon een iPad air 2 en heb zelf een standaard in elkaar geknutseld. Ik heb hem zo gemaakt dat je deze eenvoudig kunt opvouwen en opbergen. USB poort aan de onderkant van de controller gebruiken, kun je de usb kabel die bij de iPad geleverd wordt gebruiken. Wel even dat korte kabeltje aan de zijkant er uit halen. Misschien is dit een ideetjeWP_20170130_20_46_02_Pro.jpg WP_20170130_20_48_03_Pro.jpg
 
Beste Jurgen,


ziet er goed uit.
maar wil ik graag dat het mobiel blijft aangezien ik veel vlieg en de drone graag wil mee nemen.
is jou opstelling een beetje groot haha

heb mensen toevallig ervaring met NVIDIA Shield Tablet K1.

ik gebruikt nu mijn iphone 7 plus maar ik merk dat de app veel stroom lust.

hoe zit het met de stroom voorraad in de NVIDIA Shield Tablet K1????

gr.
henk
 
Hoi Patrick,

Ik zie geen foto en ook geen specificaties. Maar als het android of ios is zou het moeten kunnen.

Groetnis,

Jurgen
 
Hoezo niet. Ik heb het topic zelf gestart. En er staat toch welke tablet is geschikt. Dus die vraag hoort hier gewoon.

Lees eerste mijn eerste post van dit topic aub.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app