Sneeuw vastgelegd

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Mooie beelden en een veel betere muziekkeus dan die beelden van duingebied Meijendel in het nieuws forum. Het blijft natuurlijk subjectief, maar de sprookjesachtige sfeer van jouw muziekkeus past naar mijn smaak beter dan de depressief-makende mineur accoorden.
 
Laatst bewerkt:
Mooie beelden en een veel betere muziekkeus dan die beelden van duingebied Meijendel in het nieuws forum. Het blijft natuurlijk subjectief, maar de sprookjesachtige sfeer van jouw muziekkeus past naar mijn smaak beter dan de depressief-makende mineur accoorden.
Ik vind de muziekkeuze van Erwin ook heel goed passen bij de beelden. De soundtrack die ik aan de Meijendelvideo heb toegevoegd vind ik bij nader inzien ook minder geslaagd. Het zijn inderdaad een beetje treurige klanken.
 
Zelfs MTito zou hier een beetje jaloers op kunnen worden.
 
Dankjulliewel! Ik had geluk net t goede tijdstip te pakken:)
 
Zelfs MTito zou hier een beetje jaloers op kunnen worden.
Misschien dit jaar wel ivm de relatief kleine hoeveelheid sneeuw die er in Noorwegen sinds ca. 50 jaar is gevallen. Maar mooie film, mis alleen een blauwe lucht, dat vind ik het mooie van sneeuwfilms. Succes en veel plezier verders!
 
Haha dat is weer typisch Nederland! Nog voordat de bewolking kans had om weg te trekken,was het al weer 5 graden aan het dooien!:p maargoed jij ook veel succes daar!