Schaatsen natuurijs Leersumse plassen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Erwin

Active Member
Lid geworden
2 nov 2016
Berichten
100
Waarderingsscore
41
Punten
28
Leeftijd
30
Locatie
Leersum
Het scheelde niks of het hele feest ging niet door,maar het ijs hield de schaatsers net aan vanochtend. Deze beelden ervan kunnen maken , enjoy!
 
Prachtige opnamen man een even mooi landschap! Ook wel gedurfd met dergelijke temperaturen en een luchtvochtigheid die zich (o.b.v. de mist in de verte) behoorlijk in de buurt van 100% bevindt! Heb je nog iets gemerkt van die weersomstandigheden (nog los van een kortere accu duur), zoals bijvoorbeeld icing op de props?

Toch een klein puntje van 'kritiek', besef je dat je je op behoorlijk glad ijs (no pun intended) begeeft door dergelijke beelden waarop natuurlijke personen expliciet herleidbaar zijn en op Youtube te plaatsen, dit i.v.m. privacy wetgeving en de Wbp?
 
Prachtige opnamen man een even mooi landschap! Ook wel gedurfd met dergelijke temperaturen en een luchtvochtigheid die zich (o.b.v. de mist in de verte) behoorlijk in de buurt van 100% bevindt! Heb je nog iets gemerkt van die weersomstandigheden (nog los van een kortere accu duur), zoals bijvoorbeeld icing op de props?

Toch een klein puntje van 'kritiek', besef je dat je je op behoorlijk glad ijs (no pun intended) begeeft door dergelijke beelden waarop natuurlijke personen expliciet herleidbaar zijn en op Youtube te plaatsen, dit i.v.m. privacy wetgeving en de Wbp?

Allereerst bedankt voor je compliment!
Ik heb de drone van te voren uitgebreid getest of die deze omstandigheden inderdaad aankon. Van te voren nog lang warm laten draaien, en de drone vaak terug laten keren om te controleren of er iets afwijkends te merken was, maar hij heeft zich perfect gehouden en zelfs de accu hield het vrijwel de gebruikelijke vliegtijd uit.
Van icing oid ook niks te merken.

Ik besef het inderdaad zeker dat ik de gefilmde personen herleidbaar geplaatst heb. Maar omdat ik de meeste personen nog persoonlijk gesproken heb, en ik vrijwel alleen zeer positieve reacties van iedereen kreeg heb ik de beelden met een gerust hart geplaatst.