Rc signaal slecht

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Erwin

Active Member
Lid geworden
2 nov 2016
Berichten
100
Waarderingsscore
41
Punten
28
Leeftijd
30
Locatie
Leersum
Hoi,

Ik heb sinds 2 maanden het probleem dat ik met mijn phantom 3 advanced vaak al na 100/200 meter rc signal weak' te zien krijg. Zijn het mijn instellingen die ik moet aanpassen? of heeft dit een andere oorzaak? Ik hoop dat iemand advies heeft.
Mvg
 
Hoi Erwin, dat kan vele oorzaken hebben. Is er iets veranderd twee maanden geleden? Vlieg je op andere locaties als voorheen? Heb je misschien een andere smartphone in gebruik genomen?
 
Dank voor je reactie!

De vlieglocaties wisselen,maar ik heb ook het probleem op locaties waar ik eerder de problemen niet had .
Ik ben inderdaad overgegaan op een andere smartphone..van de s5neo naar de s6 edge plus . Kan dat de oorzaak zijn?
 
Dank voor je reactie!

De vlieglocaties wisselen,maar ik heb ook het probleem op locaties waar ik eerder de problemen niet had .
Ik ben inderdaad overgegaan op een andere smartphone..van de s5neo naar de s6 edge plus . Kan dat de oorzaak zijn?

Nou, ik heb als techneut altijd geleerd om alle oorzaken 1 voor 1 uit te sluiten. Dus dit zou er 1 kunnen zijn, alhoewel je me niet om de achterliggende reden moet vragen. Ik kom erop omdat ik zelf laatst verbindingsproblemen had toen ik een keer een Android-tablet uitprobeerde, in plaats van mijn iPad Mini. Wat de oorzaak van die problemen was weet ik nog steeds niet.
 
Allright,
Het zal alleen waarschijnlijk lastig worden deze mogelijke oorzaak uit te sluiten,aangezien ik alleen deze telefoon nu heb .
Maargoed ik zal verder even alles nagaan om te kijken of er iets te vinden is wat het probleem ook kan veroorzaken.
 
Ik heb nu een 2.4GHz antenna range booster besteld..ik neem aan dat de problemen dan minder zullen worden
 
Laat weten of de booster een verbetering is. Zelf heb ik ook de laatstevtijd wat problemen met de verbinding.
 
Ja is goed zodra ik m getest heb zet ik t hier neer!
 
Het heeft enorm geholpen ..ik kan nu zonder problemen kilometers ver vliegen
 
Ik heb hetzelfde probleem
De afstand is nog geen halve meter
Dan geeft het al de melding weak singal


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app