Polls

Sjakie

Well-Known Member
Lid geworden
11 sep 2016
Berichten
4.880
Waarderingsscore
2.162
Punten
113
Leeftijd
58
Locatie
Utrecht
Ik weet niet of dit forum-platform het ondersteunt, maar misschien is het leuk om regelmatig een poll uit te zetten onder de forumleden. Ik heb alvast een aantal poll-vragen hieronder gezet, die me zo even snel te binnen schoten.

- Hoeveel vlieguren heb je?
- Heb je meerdere drones of andere RC toestellen?
- Ben je ROC, ROC-L of amateur?
- Wijk je wel eens stiekem van de droneregels af? (gevoelig onderwerp hier)
- Mag je vrouw met jouw drone vliegen? (rustig dames, is maar een geintje)
 
Hoi Sjakie, leuk idee, ik zou zeggen: ga je gang? Volgens mij is het gewoon een kwestie van een nieuw topic aanmaken (in de juiste categorie), en dan kun je onder het topicbericht een poll toevoegen, met de vraag en de antwoorden. Probeer het eens uit. Geef svp het forumbericht bij de poll een goed beschrijvende en prikkelende titel mee, ivm eventueel delen van het bericht via sociale media.
 
Hoi Sjakie, leuk idee, ik zou zeggen: ga je gang? Volgens mij is het gewoon een kwestie van een nieuw topic aanmaken (in de juiste categorie), en dan kun je onder het topicbericht een poll toevoegen, met de vraag en de antwoorden. Probeer het eens uit. Geef svp het forumbericht bij de poll een goed beschrijvende en prikkelende titel mee, ivm eventueel delen van het bericht via sociale media.
Ah, ik wist niet dat het al kon. Ik zal er eens naar kijken.
 
In de iPad app heb ik het zo gauw niet kunnen vinden, maar via de site werkt het inderdaad zoals Wiebe beschrijft.