Opmerkingen uit dorp over een vlucht

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

MTito

Well-Known Member
Lid geworden
17 okt 2016
Berichten
458
Waarderingsscore
405
Punten
63
Leeftijd
60
Locatie
Noorwegen
Website
www.titodesign.no
Op 13 februari kregen wij familie visite uit Nederland. Hij is een Politie agent en waarschuwde toen ik ging vliegen waar ik op moest letten. Ik weet dat de No Fly zones in Nederland veel aanwezig zijn, in het gebied waar ik woon echt niet. De film die ik jullie hier laat zien maakte indruk toen ik hem onder de inwoners van ons dorp op Facebook deelde, positieve reacties te over.

GEEN mens in de buurt, GEEN (aaneengesloten)woningen, GEEN mensen groepen etc.etc.
ALLEEN maar sneeuw en sneeuw, en dat terwijl we nog nooit een jaar als deze hadden gehad de laatste 50 jaar in ons dorp Vang i Valdres, zo extreem weinig sneeuw.

Ik heb ruim 15 minuten moeten rijden van huis af om deze plek te bezoeken en te filmen met m'n Phantom 4 met z'n nieuwe tablet Huawei M3 en het Litchi besturingssysteem.

Kijk eens hier en laat maar weten hoe je dat gebied vind om vrij te DRONEN (dromen, zijn bedrog maar dronen niet).

Waarvandaan de film gemaakt in Eidsbugarden vind je hier: Eidsbugarden februar 2017

Veel kijk plezier gewenst, zet wel het geluid even aan voor de rust!

 
Laatst bewerkt:
GEEN mens in de buurt
Ik zag er toch echt wel drie. :):):)
Een voordeel met zoveel sneeuw is dat je je geen zorgen hoeft te maken over de belichting.
Oh ja, je moet niet zoveel van die filmpjes plaatsen. Je maakt me stik jaloers. ;);)
Het is je gegund. Geniet er maar van zolang het kan. Iedere dag is er een.
 
Ik zag er toch echt wel drie. :):):)
Een voordeel met zoveel sneeuw is dat je je geen zorgen hoeft te maken over de belichting.
Klopt wat belichting betreft, maar ik film toch liever met een gesluierde bewolking, want blauw zweem ontstaat heel snel met sneeuw vluchten. Maar ja, normaal 5 maanden wit dus ik laat me daardoor niet uit het veld slaan. Adobe premiere pro doet het goed.