Nu nog mavic pro kopen of wachten op V2?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

johnswinnen

New Member
Lid geworden
19 feb 2017
Berichten
6
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
50
Locatie
Zoutleeuw
Hallo,

Vlieg al een tijdje met de inspire 1 maar zoek een iets draagbaarder model en dacht aan de mavic pro.

Maar is het niet verstandiger te wachten op de volgende versie? Iemand een idee wanneer die zal uitkomen?



Groeten,
John
 
Vanmiddag winkel binnen gegaan en niet kunnen weerstaan ;-)
Mavic Pro Combo dus maar meegenomen.
Even een korte vlucht gemaakt en is echt wel een stabiel ding. Vliegt wel compleet anders dan de inspire 1. Beide hebben hun voordelen.

Hopelijk komt DJI volgende week niet aandraven met de Pro 2 ;-)


Groeten,
John
 
Ben ook groot fan van mijn Mavic. Vandaag ook weer te gekke vlucht gemaakt! Tja, er komt een keer een nieuwe versie maar dat zij dan zo. Voorlopig ben ik nog lang niet klaar met deze Mavic. Wat een lol!
 
  • Leuk
Waarderingen: johnswinnen
Vanmiddag winkel binnen gegaan en niet kunnen weerstaan ;-)
Mavic Pro Combo dus maar meegenomen.
Even een korte vlucht gemaakt en is echt wel een stabiel ding. Vliegt wel compleet anders dan de inspire 1. Beide hebben hun voordelen.

Hopelijk komt DJI volgende week niet aandraven met de Pro 2 ;-)


Groeten,
John

Hoe is het met de camera? Las op Mavicpilots dat sommigen washed out films produceerden, en problemen hadden met een scheve horizon...naar verluidt zouden android smartphones en tablets ook problemen geven met de dji go app. Hopelijk is dat met kouw toestel niet het geval...


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Hoe is het met de camera? Las op Mavicpilots dat sommigen washed out films produceerden, en problemen hadden met een scheve horizon...naar verluidt zouden android smartphones en tablets ook problemen geven met de dji go app. Hopelijk is dat met kouw toestel niet het geval...


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app

Heb hem nu al een paar dagen gevlogen en ben onder de indruk. Is zeer stabiel en vooral de draagbaarheid is een zeer grote plus.
Beeld is goed, geen last van scheve horizon.

Maar het is zeker geen vervanger voor mijn inspire. Ze zijn beide zo verschillend. Elk heeft zo zijn voordelen zeg maar

Tot nu toe dus zeker geen spijt van de toch wel impulsieve aankoop.


Groeten,
John
 
heb ook sins kort een mavic ben nog wat zoekende naar een goed beeld een dat niet hapert als je het op de pc afspeelt
ik doe politie honden africhten en wil die ook filmen moet dan wel goed zijn weet iemand een oplossing hier voor
groetjes theo .
29-5 2017