Nog een.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

W_R_V

New Member
Lid geworden
6 mrt 2017
Berichten
5
Waarderingsscore
2
Punten
1
Leeftijd
29
Locatie
Molenhoek
Mijn naam is Willem, ik studeer in de richting landschappelijke/ruimtelijke inrichting.

Ik ben altijd weg geweest van roofvogels en wat zij zien van de wereld en op een of andere manier via dat terecht gekomen in de 'drone' wereld. Zo'n jaar geleden begonnen oefenen met een mini drone, een half jaar geleden aan een DJI phantom 3 standard geraakt waarmee ik vele vluchten achter de rug heb.
Nu recent in het bezit van een Inspire 2 met X4S camera.

Ik focus me vooral op automated flight en intelligent flight modes voor cartografische doeleinden maar daarnaast houd ik er ook van het landschap zo mooi mogelijk in beeld te brengen door zelf te vliegen.

Nog geen gecertificeerd vlieger maar wel al plannen om dit te gaan doen. Ervaringen met het behalen van R.O.C. - Light hoor ik dus graag!
 
Welkom Willem! Mooie set hoor, een I2 met X4S... Als je vragen hebt over het (halen van het) ROC-light, laat maar weten!
 
Welkom Willem! Mooie set hoor, een I2 met X4S... Als je vragen hebt over het (halen van het) ROC-light, laat maar weten!

Dag Willem,

Van harte welkom op dit forum! Leuk om te horen dat er hier meer drone-mappers actief zijn. Voor vragen m.b.t. het behalen van je ROC-L ben je bij mij en vele anderen op dit forum zeer zeker op het juiste adres.

Wat betreft het gebruik van drones voor cartografische doeleinden zou je 'ns een kijkje kunnen nemen op onze website, wellicht dat wij hierin e.e.a. voor elkaar kunnen betekenen.
 
Dag Willem,

Van harte welkom op dit forum! Leuk om te horen dat er hier meer drone-mappers actief zijn. Voor vragen m.b.t. het behalen van je ROC-L ben je bij mij en vele anderen op dit forum zeer zeker op het juiste adres.

Wat betreft het gebruik van drones voor cartografische doeleinden zou je 'ns een kijkje kunnen nemen op onze website, wellicht dat wij hierin e.e.a. voor elkaar kunnen betekenen.

Dankjewel! Als ik vragen erover heb zal ik ze zeker stellen. Ik zou graag een kijkje op jullie site willen nemen maar zie op je profiel geen link of naam, als je deze naar mij zou kunnen sturen?
 
Welkom Willem! Mooie set hoor, een I2 met X4S... Als je vragen hebt over het (halen van het) ROC-light, laat maar weten!

Hartelijk bedankt, ja die I2 was in het begin even goed wennen na een phantom. Helaas zijn er op dit moment nog maar net filters uit voor de X4S, dus was filmen en fotograferen een minder leuk moment, maar ze zijn onderweg!
Ik had inderdaad al veel informatie via je site kunnen vinden, erg fijn trouwens zo'n plek waar al het nieuws rondom RPAS te vinden is!