Nieuw, dus even voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Mavic Pro 55

New Member
Lid geworden
3 mrt 2017
Berichten
14
Waarderingsscore
3
Punten
3
Leeftijd
69
Locatie
Leiden
Hallo, mijn naam is Wim en sinds 13 december jl in het gelukkige bezit van een Mavic Pro. Eind vorig jaar, maar ook in de eerste 2 maanden van dit jaar las ik dat DJI nog steeds leveringsproblemen had met de Mavic Pro. Levertijd liep de in de weken. Ik heb dan waarschijnlijk geluk gehad. Ik kon op de website van Central Point mijn e-mailadres en mobiel nummer achterlaten, waarna ik een berichtje zou krijgen als hij binnen was. Ik deed dit op 8 december en op 13 december kreeg ik een sms'je dat hij leverbaar was. Direct ingelogd en men bleek er 9 op voorraad te hebben. Niet meer getwijfeld en direct de Mavic Pro Fly More Combo aangeschaft. Een dag later in huis en geen seconde spijt van gehad. Hij vliegt ontzettend makkelijk en stabiel. Eenmaal meegemaakt dat mijn videoverbinding uitviel, maar gelukkig bracht de RTH-knop uitkomst. Het is dan wel even schrikken en je slaat een zucht van verlichting als je hem boven je ziet verschijnen. Voor degene die ook een Mavic Pro willen aanschaffen hoop ik dat de levertijden inmiddels korter zijn. Fly save.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app