Levertermijnen en leveringen Mavic Pro

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Hebben mensen onlangs nog de Mavic Pro Fly More Combo besteld via DJI? Wat is de huidige levertermijn?

Onlangs contact gehad met Droneland en via hen is een levertermijn op dit moment nog steeds lastig vast te stellen, maar reken op 4-8 weken.
 
Hebben mensen onlangs nog de Mavic Pro Fly More Combo besteld via DJI? Wat is de huidige levertermijn?

Onlangs contact gehad met Droneland en via hen is een levertermijn op dit moment nog steeds lastig vast te stellen, maar reken op 4-8 weken.
`bij dronekenner hebben ze hem op voorraad.
 
volgens mij kun je misschien dit topic nu omdopen tot:
Levertermijnen en leveringen Mavic Pro 2
 
volgens mij kun je misschien dit topic nu omdopen tot:
Levertermijnen en leveringen Mavic Pro 2

Ik had mijn Mavic air combo, EU versie, besteld afgelopen maandag avond via internet en 3 dagen later had ik hem, verzonden vanuit een depot in United Kingdom. 100% origineel. Stukken goedkoper als de prijs hier in Nederland.
 
  • Leuk
Waarderingen: Happy Dronepilot
Ik had mijn Mavic air combo, EU versie, besteld afgelopen maandag avond via internet en 3 dagen later had ik hem, verzonden vanuit een depot in United Kingdom. 100% origineel. Stukken goedkoper als de prijs hier in Nederland.
Wat ik me afvraag is hoe je kunt checken of het inderdaad origineel is. Op basis waarvan concludeert u dit?

Verzonden met mijn SM-G920F en de Dronepilots.nl app
 
Ik had mijn Mavic air combo, EU versie, besteld afgelopen maandag avond via internet en 3 dagen later had ik hem, verzonden vanuit een depot in United Kingdom. 100% origineel. Stukken goedkoper als de prijs hier in Nederland.

Wie is de leverancier cq. de webwinkel ?


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Wie is de leverancier cq. de webwinkel ?


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
Via Ali express, de drone's liggen in Engeland, EU land, vandaar dat je geen import heffingen hoeft te betalen. Bij het updaten van de drone moet je je registreren en krijg je een bevestiging van DJI via email en moet je inloggen met de gegevens die je eerder hebt aangemaakt.
Als ik de Marvic Air aanzet wordt hij automatisch geupdate als die er is.