Help!

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Jasper

New Member
Lid geworden
20 apr 2017
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
51
Locatie
Tilburg
Hoi, ik ben nieuw hier... Hele geschiedenis achter de rug met "mijn" drone, maar komt er op neer dat ik een gloedje nieuwe Walkera Tali H500 heb, die nog nooit heeft gevlogen.

Leverancier zegt te kunnen helpen, maar leverancier www.toemen.nl vraagt € 30,- per half uur...

Probleem is geen connectie en niet kunnen kalibreren. Nu kan ik wel tegen betaling naar toemen.nl, maar nooit geschoten is altijd mis...

Kan er iemand hier misschien helpen? Misschien is dit bericht niet op de juisteplek... Maar hints en hulp zijn welkom!!!!
 
Heb je de firmwarz al ge-update


Met Vriendelijke Groeten
Lukas Maes
 
Nou heb ik niet een Walkera, maar als op YouTube zoek op 'Walkera Tali H500 binding', zie ik meerdere instructie-video's. Ik hoop dat je daar een beetje mee uit de voeten kunt.
 
Heb even gekeken, maar probleem is dat de afstandbediening de drone niet meer kent... model type is uit de afstandsbediening (en ik ben niet technische genoeg om dit opnieuw in te stellen)
 
Het koppelen van de afstandsbediening aan de drone heet 'binding'. Vandaar dat ik op die term heb gezocht. In het eerste filmpje legt iemand uit hoe dit in zijn werk gaat.
Helaas kan ik je niet verder helpen, omdat ik niet dezelfde drone heb.