Harastølen, een oud sanatorium in Luster Noorwegen

MTito

Well-Known Member
Lid geworden
17 okt 2016
Berichten
458
Waarderingsscore
405
Punten
63
Leeftijd
60
Locatie
Noorwegen
Website
www.titodesign.no
Vorige week, 26 mei, een bezoek gebracht aan een oud Sanatorium in de plaats Luster waar we op de camping stonden. Dit gebouw is in 2013 voor 10 eurocent gekocht door een paar mensen die er een gezondheids sportcentrum van wilde maken. Dat viel tegen en onlangs, 4 jaar later, is de sloopvergunning afgegeven. Het verkeerd in erbarmelijke staat wat best te zien is in het filmpje dat ik met mijn Phantom 4 heb gemaakt.

Waar dit gebouw is, zie je hier bij het Googlemaps logo: Harastølen Luster

Veel plezier bij het kijken naar deze film.

 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
Leuk ik ben om de hoek nu bij skjolden. Mooi hier.
 
  • Leuk
Waarderingen: MTito
Deze beelden doen me sterk denken aan een horrorfilm die op een soortgelijke locatie is gefilmd. Ik kan helaas niet meer op de naam komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MTito
Leuk ik ben om de hoek nu bij skjolden. Mooi hier.
Is inderdaad vlak bij, tip, de route er naartoe is pittig, zandpad, diepe kuilen e.d. en best wel een eind. Geen aanrader voor campers, een SUV gaat goed maar zelfs laag gebouwde auto's zullen problemen ondervinden. Veel plezier gewenst Anton!
 
Deze beelden doen me sterk denken aan een horrorfilm die op een soortgelijke locatie is gefilmd. Ik kan helaas niet meer op de naam komen.
Ik heb 'm weer, het laat je niet los tot je het weer weet. De film heet "VILLMARK 2: VILLMARK ASYLUM". En volgens mij is het nog hetzelfde gebouw ook.

Zie het shot op 00:54 in onderstaande trailer.


En nog wat extra info.

More Dark Woods 2
 
Ik heb 'm weer, het laat je niet los tot je het weer weet. De film heet "VILLMARK 2: VILLMARK ASYLUM". En volgens mij is het nog hetzelfde gebouw ook.

Zie het shot op 00:54 in onderstaande trailer.


En nog wat extra info.

More Dark Woods 2
Klopt, dit is hem inderdaad, kan niet missen. Ik ga de film opzoeken want ik ben wel benieuwd. Bedankt!
 
Is inderdaad vlak bij, tip, de route er naartoe is pittig, zandpad, diepe kuilen e.d. en best wel een eind. Geen aanrader voor campers, een SUV gaat goed maar zelfs laag gebouwde auto's zullen problemen ondervinden. Veel plezier gewenst Anton!
Vandaag bij luster naar de gletsjer. Was ook niet slecht en met onze 2WD vw busje wat makkelijker ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: MTito
Vandaag bij luster naar de gletsjer. Was ook niet slecht en met onze 2WD vw busje wat makkelijker ;)
Anton, ben je al lid van mijn Facebook groep "passie voor Noorwegen". Als je die passie hebt en je verhaal kwijt wilt of info over gebieden, kijk er eens. Het loopt als een tierelier!