Even Voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

klaas

Active Member
Lid geworden
17 dec 2016
Berichten
181
Waarderingsscore
87
Punten
28
Locatie
Batenburg
2017
nieuw jaar , nieuwe mogelijkheden.

iedereen de beste wensen voor dit nieuwe jaar. Veel gezondheid en vooral veel drone plezier.
Ondanks alle berichten welke iedere keer weer over dit onderwerp in het nieuws komen moeten we vooral blijven genieten van deze geweldige Hoppy/ Broodwinning.

Ik ben Klaas inmiddels 54 jaar oud, werkzaam in de industrie als Account Manager/ Sales Engineer en sinds Maart 2016 ook drone piloot.
Eerst Hobbymatig maar nadat mij veel gevraagd werd ook eens beelden voor derde te maken nu inmiddels in bezit van ROC-L. ,en ja nu verkoop ik af en toe wel eens wat.
Ervaring in vliegen met drones dus pas vanaf begin 2016, echter vroeger veel gevlogen met RC-Vliegtuigen.
Voor de aanschaf van mijn eerste drone eerst veel gelezen over dit onderwerp en vooral veel gezien.
toen het bloed warm bleef de stoute schoenen aangedaan en een Ph4 gekocht.
eerste doel "meters maken" leren vliegen in Atti modus en verdiepen in wat je wel en niet mag en vooral wat je wel en niet Kan met een drone.,
Inmiddels heel veel vlieguren gemaakt op heel veel locaties door het gehele land.
Met zowel de Ph4 en de Inspire welke aan de collectie is toe gevoegd.
Er is nog zoveel moois te ontdekken en vast te leggen

Iedere locatie is Uniek! Iedere dag een beleving !
Hoop op dit forum nog veel te leren en goede ervaringen te delen.

Goed jaar allemaal.
klaas.
 
Hoi Klaas, welkom, en jij ook de beste wensen! Wat zijn je leukste ervaringen tot nu toe?
 
Hoi Klaas, welkom, en jij ook de beste wensen! Wat zijn je leukste ervaringen tot nu toe?

Leukste ervaring in 2016 was toch wel het maken van mijn eerste echte productie. Het opstarten van een eigen bedrijfje naast mijn dagelijkse werk. En natuurlijk dat het allemaal goed geregeld is zoals het is voorgeschreven, dus incl een goede verzekering , goede opleiding en het behalen van het ROC-Light en een registratie voor de inspire.
Ondanks alle beperkingen die vanuit diverse instanties ons worden opgelegd proberen positief te blijven en mooie dingen vast te leggen zowel voor mezelf als voor mijn opdrachtgevers. Is de doelstelling voor 2017.



Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Nou, je bent goed voorbereid. En een positieve instelling, en die is soms hard nodig als drone-ondernemer ;). Heb je ook iets van een linkje naar een video die je hebt gemaakt?