Eerste video gemaakt!

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

gijskwaad

Member
Lid geworden
1 mei 2017
Berichten
34
Waarderingsscore
4
Punten
8
Leeftijd
22
Locatie
Arnhem
Hallo ik ben Gijs en heb een tijdje terug mijn eerste video bewerkt. Hebben jullie nog tips en tops? Ik hoor het graag!

Groetjes Gijs


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
Hoi Gijs. Dapper dat je jezelf met je eerste filmpje hier voor de leeuwen durft te gooien. ;)

Het is een beetje een dooddoener, maar op YouTube staan talloze filmpjes waarin tips (ook voor beginners) worden gegeven voor het maken van drone-filmpjes. In deze filmpjes leggen ze met behulp van voorbeelden uit waar je op moet letten. Op die manier is het ook veel beter uitleggen, dan een tekstuele reactie hier op het forum.

Ik wil andere forumleden hiermee niet ontmoedigen om op jou post te reageren, maar mijn advies aan jou zou zijn, check de tutorials en tips op YouTube.
 
  • Leuk
Waarderingen: gijskwaad
Hallo allemaal ik heb een vraag,
Ik wil graag software aanschaffen om een filmpje (een gebouw enz.)te plannen hebben jullie een tip

Verzonden met mijn SM-G950F en de Dronepilots.nl app
 
Hallo allemaal ik heb een vraag,
Ik wil graag software aanschaffen om een filmpje (een gebouw enz.)te plannen hebben jullie een tip

Verzonden met mijn SM-G950F en de Dronepilots.nl app
Jarno, als je wilt dat je vraag gezien wordt, plaats dan je vraag in de juiste groep. En vooral niet binnen de draad van een post die niets met jouw vraag te maken heeft. Start een nieuwe post.
 
Hallo ik ben Gijs en heb een tijdje terug mijn eerste video bewerkt. Hebben jullie nog tips en tops? Ik hoor het graag!

Groetjes Gijs


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Als je deze film wilt publiceren op You Tube moet je er geen muziek opzetten die niet rechtenvrij is. Anders krijg je een probleem! Ik weet niet of de gebruikte muziek wel rechtenvrij is.
 
Als je deze film wilt publiceren op You Tube moet je er geen muziek opzetten die niet rechtenvrij is. Anders krijg je een probleem! Ik weet niet of de gebruikte muziek wel rechtenvrij is.
Dit is niet helemaal correct. Het is afhankelijk van de eigenaar van de licentierechten van een muziekstuk wat hij wel of niet toestaat. Over het algemeen mag je de muziek gebruiken, maar worden er advertenties tijdens afspelen van de video getoond. De opbrengsten van deze advertenties gaan naar de eigenaar van de muziek. Deze zal er dus eerder blij mee zijn dat je zijn muziek gebruikt dan dat hij het verbiedt.

Mag je de muziek niet gebruiken, dan wordt de muziek in het slechtste geval gemute tijdens afspelen van de video, of de video wordt in zijn geheel geblocked. Heb je dan een probleem? Niet anders dan dat je je video opnieuw van muziek moet voorzien en opnieuw moet uploaden. Dit is natuurlijk zonde van de tijd en inspanning die in je video-montage hebt gestopt, dus kun je de rechten van een track beter eerst van te voren even checken.

Zie onderstaand filmpje hoe je de rechten van muziek kunt checken die je van plan bent te gebruiken.

 
  • Leuk
Waarderingen: EdwinJ