Deze week komt ie dan

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

drones4life

New Member
Lid geworden
13 sep 2016
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
46
Locatie
Didam
Website
www.drones4life.nl
Deze week wordt ie dan toch echt afgeleverd... mijn UpAir One v3
Het heeft even geduurd, ik had weer eens lopen slapen met bestellen dus had een 2K gekocht terwijl die eigenlijk niet meer voorradig was, maar hij is nu echt dichtbij!

Na een paar dagen wachten in de hoop dat ie weer "in stock" zou komen toch maar besloten eens even contact te zoeken met het vriendelijke personeel van Banggood.
Na een kort gesprek werd al gauw duidelijk dat de 2K niet echt snel weer op voorraad kwam, en ze mij dus het geld wouden terug geven.
Daar was ik het niet mee eens, en zei heel stout, ik wil mijn geld niet terug, stuur maar een 4K versie. "Oke" zei de persoon aan de andere kant van de chat, en zo gebeurde het dat een uur later de status was veranderd naar "Shipped" en ik dus een 4K opgestuurd kreeg ipv de bestelde en betaalde 2K versie.

De verwerking ging snel, en ik dacht dat dat het heel snel zou gaan.
Helaas is het pakket in Hong Kong blijven steken voor 4 dagen, maar alweer een kleine chat richting China was voldoende om een paar uur later bericht te krijgen dat het pakket was gevonden en meteen werd behandeld.

Op dit moment ligt het in Leipzig, en verwacht halverwege deze week het pakket te hebben.
Geld voor import kosten ligt al apart, daar houd ik rekening mee. maar met de deal die ik nu heb heb ik een goed, zelfs met eventuele douane kosten.

Ik kan niet wachten! houd jullie zeker op de hoogte.
 
9 oktober 2016.... Het is nu februari 2017. Is hij al binnen?