Boek Dronefotografie

Lukas

Member
Lid geworden
13 dec 2016
Berichten
36
Waarderingsscore
2
Punten
8
Leeftijd
21
Locatie
Herent
Hallo
Ik heb gezien dat er een nieuw boek uitkomt van wiebe de jager maar er is al een vorig boek wat is het verschil tussen het oude en nieuwe boek omdat deze dezelfde titel hebben?
da98294de8a90d2701eee85ed990a9e8.jpg
78f8db7201234b81d023091ba0f8784f.jpg



Met Vriendelijke Groeten
Lukas Maes
 
Hoi Lukas, het verschil tussen die twee versies van 'Dronefotografie' zit hem in de druk. Het boek met die bomen op de cover is de eerste druk, uit 2015. De versie met die huizen en de zee is de tweede geactualiseerde druk uit 2016.

Mijn nieuwe boek gaat dus over het maken van dronevideo's. Er zit wat overlap in met het boek over dronefotografie (vooral in de eerste hoofdstukken over het aankopen van een drone en tips mbt de eerste keer vliegen), maar uiteraard is een flink deel ook totaal anders van inhoud.
 
Als ik mij niet vergis heeft de tweede druk, die uit 2016, ook informatie over het ROC-light. Wat in de eerste druk niet staat. Ten minste, daarmee wordt geadverteerd!
 
Klopt ja, in de 2e druk van 'Dronefotografie' wordt het ROC-light al beschreven. Uiteraard komt het ROC-light ook aan bod in 'Dronevideo's maken'.
 
Dus alles wat er in het 1ste boek staat staat ook in het 2de


Met Vriendelijke Groeten
Lukas Maes
 
Dus alles wat er in het 1ste boek staat staat ook in het 2de

De tweede druk van 'Dronefotografie' is een geactualiseerde versie van het eerste boek. Je zult dus geen andere dingen lezen, maar wel wat nieuwe dingen tegenkomen. Inhoudelijk (qua vlieg- en fotografietips) is de inhoud ongeveer vergelijkbaar.