2 Drones DJI

vayreda

Active Member
Lid geworden
21 apr 2017
Berichten
539
Waarderingsscore
124
Punten
43
Leeftijd
70
Locatie
Zandvoort
Hi, even een vraag m.b.t het registreren van een extra Drone bij DJI?
Ik heb een Phantom 4 pro geregistreerd met een email adres bij DJI en nu wil ik mijn nieuwe Mavic pro ook registeren bij DJI. Wordt de flight data (log) niet samengevoegd van beide Drones als ik hetzelfde email adres gebruik of moet ik een ander email adres gebruiken voor de Mavic Pro?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik vlieg nu met mijn derde drone van DJI (3adv, 4 en 4pro). In de app staan nu 4 verschillende datalogs. 1 gezamenlijke van alle vluchten bij elkaar. En vervolgens van ieder model een aparte log. Ondanks dat ik de andere twee drones niet meer heb, staat de data er nog steeds in. Eea is wel afhankelijk van hoe je de boel opfrist. Ik kies steeds voor all. Dus volgens mij hoef je geen ander email adres te gebruiken.
 
Ik vlieg nu met mijn derde drone van DJI (3adv, 4 en 4pro). In de app staan nu 4 verschillende datalogs. 1 gezamenlijke van alle vluchten bij elkaar. En vervolgens van ieder model een aparte log. Ondanks dat ik de andere twee drones niet meer heb, staat de data er nog steeds in. Eea is wel afhankelijk van hoe je de boel opfrist. Ik kies steeds voor all. Dus volgens mij hoef je geen ander email adres te gebruiken.

Bedankt voor de tip......