- Lid geworden
- 9 sep 2016
- Berichten
- 343
- Waarderingsscore
- 116
- Punten
- 43
- Leeftijd
- 73
's Morgens vroeg even lekker video's maken van de koude ochtend. Klein stukje lopen naar de plaats waar ik wilde starten. De batterij gaf alarm dat de temperatuur 15 graden was, maar startte wel op. Even later alarm dat de batterij temperatuur 8 graden was en het energiesysteem zou kunnen uitvallen. Gelukkig op tijd kunnen landen en naar huis gegaan.
Het zat mij niet lekker dat bij deze weersomstandigheden vliegen niet mogelijk zou zijn en op diverse fora op zoek gegaan naar gelijke problemen. En ja hoor, daar was de oplossing uit Noorwegen (meg ganske Norge)
De Phantom wil liefst een batterij met een temperatuur van minimaal 25 graden. Bij stevige koude én stevige wind (hoge shill factor) kan de Phantom niet genoeg warmte leveren op de batterij op minimaal 25 graden te houden. Dus een batterij in de tas koelt te veel af en in de binnenzak bewaren geeft niet genoeg zekerheid.
Deze Noorse Phantom 3 piloot gebruikt de batterij verwarmer En warmt de batterijen voor.
Hiermee kan ik weer lekker vliegen en kan het een ieder aanraden een batterij verwarmer aan te schaffen . De prijs die betaalde was € 19,00.
Het zat mij niet lekker dat bij deze weersomstandigheden vliegen niet mogelijk zou zijn en op diverse fora op zoek gegaan naar gelijke problemen. En ja hoor, daar was de oplossing uit Noorwegen (meg ganske Norge)
De Phantom wil liefst een batterij met een temperatuur van minimaal 25 graden. Bij stevige koude én stevige wind (hoge shill factor) kan de Phantom niet genoeg warmte leveren op de batterij op minimaal 25 graden te houden. Dus een batterij in de tas koelt te veel af en in de binnenzak bewaren geeft niet genoeg zekerheid.
Deze Noorse Phantom 3 piloot gebruikt de batterij verwarmer En warmt de batterijen voor.
Hiermee kan ik weer lekker vliegen en kan het een ieder aanraden een batterij verwarmer aan te schaffen . De prijs die betaalde was € 19,00.
Laatst bewerkt: